aybarssmom_ Bebeği sarılık olanlar ne kadar fototerapi aldınız? Bilirubin 16.85 çıktı bizim şuan hastanedeyiz sabaha taburcu olur muyuz sizce 🫤
Ertugrulsena aybarssmom_ 16 ile girdik 3 gün yattı 10a düşünce çıkardılar ama 3 günde anca düştü yani çok inatçıydı sarılığı oğlumun
Dlk123- İki saatte bir emzirin yanlış hatırlamıyorsam doktorum bana yirmi dakika bir memede yirmi dakika diğer memeyi emsin ışıktan alınca demişti o şekilde emzirip yatırın ışığa inşallah sabaha hastaneden çıkacak seviyeye düşer
aybarssmom_ Dlk123- hem emziriyorum hem mama veriyorum mama tok tuttuğu için 3 saatte bir cihazdan çıkarın dediler hemşireler
selinnsak aybarssmom_ 19 değer ile 2 gün kaldık 8 ile taburcu olmuştuk.bizde abo uyuşmazlığı vardı 3 ay sonunda tamamen bitti