Ben cok uzun suredır yasıyorum bu sorunu,ki şuan bıle var malesf,bende ızmırdeyım bi kav yere gıttım memnun kalmadım ,benım dıpten oyle gelıyo bı turku cozum bulamadılar ,enfeksiyonu gıdermek için hep sogan pişirip onla erıttım enfeksıyonu.şimdi alman saglıgı adlı bı yere gıdıyorum izmirde alsancakta ,uzun surecek dendı ama duzenlı gıdıyorum bakalım inş cozuö olur