Ygt239z Ceyhune kabız olur ishal olur dışkı rengi değişir . Karnı ağrır . Gaz çıkaramaz . Ya da fazla gaz çıkarır . Karnının üstüne yatar her çocukta değişiyor
Ceyhune etuerk mamaya basladigim 3 gun oldu daha bu mamadan once baska veriyordum.cocuk surekli ikiniyordu surekli agliyordu simdide var ama.o kadar deyil kabizda deyil biraz civik diskisi
Ygt239z Ceyhune mama olarak hipp tavsiye ederim . Benim bebekde aptamil ve diğerleri yaramadı gaz yaptı . Hipp baya iyi geldi