Biberonunda az da olsa(mesela 30cc ) sütü kaldığında ‘2 saat içinde tüketilmeli yoksa bakteri oluşumu olur’ diyen arkadaşım olduğundan dolayı merak ediyorum. Normalde ben 3 saat içerisinde tüketimini sağlıyordum ancak böyle bi şeyi duyunca kafam karıştı???