Merhabalar kızım 16 aylık iki gündür balgamlı öksürüğü var balgamı çıkartamıyor öksürünce tıkanıyor nefes almakta zorlanıyor bu sefer doktora gittik acile gribal enfeksiyon denildi petitus şurup önerdi kullanan varmı acaba doğal yolla öneri deneyimi olan başka ne yapa bilirim şurup kafamı karıştırdı prospektüs de 6 yaş altı kullanamaz diyor