4 yıllık evliyiz severek evlendik ama her seferinde ufacık bir tartışmamız bile o kadar büyüyor ki . Eşim gönlümü almıyor hep ben ona adım atıyorum ve beni anlamadığı gibi ağlasam bile umrunda olmuyor . En son ki kavgamız da birbirimizi ittik ben onu o beni . 1 buçuk yaşında oğlum var . her tartışmanın sonunda bana kapı orda çık git diyen bir adam. Ve bir haftadır konuşmuyor benimle. Tahammül edemiyorum bir benim eşim mi böyle .