1gunes Benim vardı, kalbim delik doğdum ufak bir delik olduğu için ameliyatı gerek görmemiş doktorlar ama kapanana kadar sıkı takip edildim, yorulmak yasak , üzüntü, ağlama yasaktı. Çok iyi beslenmesi gerekiyor demiş doktorlar. Beden eğitimi derslerinde hep bi köşede oturan çocuktum. Zamanla kapandı iyileştim, geçmiş olsun umarım yavrucağınız da sağlıklı günlerine çabucak kavuşur