beyzanrkorkmaz Karnı bazen taş gibi oluyor aslında gayette kakasını yapıp gazını çıkarıyor ama anlamıyorum normalmi🥲
sibelkilic beyzanrkorkmaz hiç bir bebek tam gaz cıkaramaz ne kdr da yapsa yedıgı anne sütü veya mama ona gaz yapıyor tamamen bosaltamaz bagırsakları bızım kdr guclu degıl gaz damlası mutlaka kullanın ılerde sizi zorlar huysuz degılse gaz damlası onu rahatlatır hem guzel uyku ceker
sibelkilic beyzanrkorkmaz kullanabılırsın ben kullandım bır zararı yok gaz damlası bagırskalarını duzenlıyor yardımcı oluyor gaz cıkarmasında gunde 1 kez 5 damla verıyordum ben cok zorlarsa gece uyumadna bıdaha verıyordum gazını cıkarsın dıye