Oğlum 4ay 10 günlük çok gazlı bir bebekti hala devam ediyor üç gün önce bestiron damlaya başladık doktor tavsiyesiyle fakat sanki bebeğim gaz açısından çok daha kötü oldu sanki ilk ayları gibi kıvranıyo canı çok yanıyo damlayla alakalı olabilir mi başına gelen oldu mj hiç