Hazalss Birde bende düşmeyince yakınımda sağlık ocağı vardı bi oraya göstereyim o problem görürse kendi doktoruma götürürm dedim neyse baktı bu düşecek Şefi. Ertesi güneşisin dediğiniz gibi düştü ama tam düşmemiş. O şekilde 1 hafta dayandık. Sarı akıntı oluyordu zıbınları. En son doktoru aradım dedim göbek bağı düştü ama kanıyor. Getir dedi k vitamini vuralım neyse gittik baktı. Parça kalmış dedi. Genel cerraha yönlendirdi. G. Cerrah baktı gümüş nitrat çubuğu var onunla içini boyadı gibi birsey yaptı sonra krem yazdı fucidn bunu uygula dedi günde bir kez. Üçüncü günde komple kapandı.