Xcbaby bize neler dediler kafamı o kadar karıştırdılar ki bu zamana kadar boşuna beklemişim keşke daha küçükken yaptırsaymışım çocuk rahat emseymiş bize yok anestezi alıcak yok dikiş atıcaz yok bilmem ne dediler özellerde 6-7 bin fiyat çıkarttılar birde devlete çocuk cerrahına götüriyim dedim adam makasla cart diye kesti bebeğimde sonrasında gayet iyiydi hiç sorun yaşamadık