Zhra78 Arkadaşlar sizin bebişker kusuyormu benimki lor gibi kusuyor? Neden kusuyor anlamadım bazı akrabalar sütün yarıyor ondan kusuyor diyolar ama
seda2452 Zhra78 gazı olduğu için kusuyo her emzirmeden sonra uyuyo olsa bile gazını çıkarın azalıcaktır kusması