ayseglisik benim görümcem ben emzirirken sürekli mememi sıkıp yumuşak süt yok çocuk aç dyip duruyodu kayannam da çocuk aç aç mama verin sütun yok diyip duruyodu en son kayananmin yanında emzrdm doymuyo bu çocuk sütun yok dedi benim de göğsüm çok yumuşaktı ama iannalimaz sütum vardı fiskiriyodu resmen yani baya da akıyordu hatta göğüs pedi kullanıyorum neyse bı gün gene aynısını dedi bende gogusumu sıktım süt fiskirdi bisuru kaynanam da bizim inekte böyle süt yok dedi bida da bana öyle konuşmadi çok sinir olmuştum