Kızlar selam, kızım 31 aylık bi üç gün önce hastalandı hırıltısı vardı doktora götürdüm şimdi biraz daha iyiye gidiyo burnunu sürekli temizliyorum ama iki gündür aşırı halde salyası akıyor sebebi nedir sizce yani bu yaşta çocuğun bu kadar salyası akması normalmidir birde akşam yemekten sonra yedikleri de bi baktım az bişey ağzından geldi sebebi nedir sizce??