elcinklc06 yenidoğan sivilcesi ..
Kızımın 1 aya kadar vardı hatta okadar kötü olmuşki yavrumun suratı geçince anladım o an çok gözüme batmamıştı lekeli sivilceliydi .
Bize doktorum mustela stelatopıa krem önermişti onu sürdük sonra bir anda kayboldu 8 bucuk aylık bebek gibi dediğimiz cildi oldu geçiyor korkma ..