vtn34 Arkadaşlar bebeğim 5ay 8 günlük göğüslerim çok kaşınıyor(siyah kısmı değil,beyaz olan taraf) artık kaşımakdan tahriş oldu… başına böyle birşey gelen oldu mu? Kimisi Mikrop kapmıs diyor,kimisi nazar diyor..
Unicorn67 vtn34 benimde ara ara kaşınıyor ama öyle kizartacak kanatacak kadar değil bilemedim sizinki farklı bişey olabilir çok fazla süt döküp catliyorda olabilir memeyi boşaltmayı deneyin