Edactn 2 yaşında kızım sol gözünde hafif bir kayma olduğunu ve gözlük kullanması gerektiğini söyledi doktor ama kızım takmıyor gözlüğü ne yapmalıyım takmazsa ilerler mi çok üzülüyorum başına gelen varmı ???
Sedoshuma Benim kızımdada göz kayması var de a götüremedim hiç gözlük kullnmasını da istemiyorum keşke göz kapamayla düzelir dese çok üzgünüm bu duruma en kısa zamanda dr a götüreceğim tedavi görenler çözüm olanlar ne kadar sürede geçti bilgilendiririr misniz
dogadan01 Benim kızımında sol gözü içe kayıyordu doktora götürdüm özele baktı herşeye kayma yok deyip gönderdi ama gün içinde görüyorum ne yapsam bilemedim