Dilaraortacc Kizlar oğlum doğdu doğalı ya memede ya da kendisi uyurdu gece de aynı şekilde poposuna pat pat yapardım öyle uyurdu 2 gündür ne gece ne gündüz memeye gelmiyor uyuyacagi zaman ortalığı yıkıyor eşim dün ayağında sallamayı denedi 1 dakika içinde uyudu ve şimdi yine aynı her gün 9 da uyuyan bebek bu saat oldu hala uyumadı yine sallamayi denedik hemen uyudu nedeni ne olabilir sallamak istemiyorum ama öyle bir ağlıyor ki goren bir şey oldu sanir
hestiaone Biz de 14 aylık olmak üzereyiz bizim de bu zamana kadar uyku sıkıntımız pek yoktu, gece acıkınca mamasını verir yatagına bırakır cıkardık kendısı uyurdu. Bır haftadır burnumuzdan getiriyor, dönem dönem değişiyorlar sanırım