Yigitinannesiii6 Aşı oldu bugün ilgisi var mı bilmiyorum ama çok öğürüyor kusacak gibi sürekli ne yapmalıyım, üşütme mıdır aşıyla mi ilgilidir
betuss0142 Yigitinannesiii6 bizde 4. Ay aşısı sonrası çok kötü olduk her mama vermemde kusmustu bebeğim
Masal0203 Yigitinannesiii6 bebeklerde durup dururken öğürme genelde reflü belirtisi olabiliyor o yüzden dedim ama bilemicem tabi geçmezse bi doktora götürün