Düzenli kullanımda (saati saatine hiç şaşmadan mümkünse en gazlı olduğu saatlerden 1 saat önce) faydasını göreceksiniz. 1 yılı aşkın süre kullandım ve gaz problemini çözmemizde yardımcı olan tek ilaçtı. Hatta bi dönem aşırı pahalı olmadı şişenin de 1 ay gitmemesi yüzünden bırakmayı denesem mi diye düşündüm 2 gün ara verip uykular haram olunca mecbur geri dönüş yaptım. Yani tavsiye ederim .