Kizim 7 ayın içinde 3 aylıkken bronşit oldu hastanede yattık sonra 1 ay önce tekrar bidaha bi rahatsızlandı hava kullandık antibiyotik kullandık iyileşti simdi tekrar hastalandı daha antibiyotik biteli 15 gün oldu doktora götürdüm tekrar hava verdi çocuk şimdi gece uyuyamıyor öksürükteb nabicam bilmiyorum cok üzülüyorum göğsü hirildiyor 😓