Kahvaltı için hiç bebek bisküvisi kullanmadım çok bilinen markaların hepsi şekerli. Geçen gün Hipp in organik bebek bisküvisini alıcaktım bir baktım onda da şeker var, gramına baktım 2 bisküvi 1 küp şeker ediyor resmen. Bunu göz göre göre yediremem. Hazır bisküvilerden birtek arabada yolculuk esnasında yada alısverıse falan cıktıgımda oyalansın dıye Humm Organic in bisküvilerinden alıyorum.Onların içeriği temiz