gulyabani benimde 18 aylık oğlum var ,benimkide herşeye agliyo ,istedgi olmayınca ,dikktini başka şeye cekiyrum ,yada müzik açıp dans ediyruz ,deli oldum artık. Bzmkinin birde abisi var onla çok zitlasiyolar .abisini ne yere ,ne göğe oturtmak istemiyo 😅