Kızlar merhaba, ben bugün doktora gittim 23 gündür reglim gecikti. Doktorum bu ilacı verdi regl olunca hormon testlerim yapılacak. Fakat ben bu ilacı regl olduktan sonra da kullanmaya devam edecek miyim yoksa bırakacak mıyım? Bununla ilgili bir şey söylemedi benimde aklıma evde geldi. Kullanan varsa beni bilgilendirebilirse çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler 🫠