Menekse16 öğlen ilk defa oldu gözü yarı açıktı gülümsedim bana geri gülümsedi. Şimdi de 8de uyudu ayağımda ama ağladı sonra yatağa koydum bir sağ bir sol yaptı kendi kendine uyudu ama gözler açık. Yeni yeni şimdi kapattı. Öğlen bana geri gelince halsiz,yorgun,bayıldı filan sandım. Yeni sünnet olduk da.. 😞