Merhaba hanımlar bugün hayatımın şokunu yaşadım ve sanki dünyam karardı dış etlerimde hamilelikte enfeksyon şişlik olmuştu doktor hamilelikte olabilir dedi bende onemsememistom doğum yaptım ve hala aynıydı belki emzirme döneminden dolayısıyla gecmedi dedim yemek yerken aniden disimde oynama hissettim bildiğin düşme derecesine geldi ısırınca doktora gittim film istedi ve bana durumun çok ciddi tüm dişlerin çekilmeli acilen çene kemiğin ciddi şekilde erimiş dedi o an bittim umutla 5 ozel doktor gezdim fakülteye gittim ve sonuç aynı çok sinsi ağrısız ilerleyen bir hastalikmis şuan bana takıp çıkarmalı protez kullanacaksin dediler çekimden sonra implant istyorum onada olumlu bakmyolar yaşım 24 çok kötüyüm başına gelen var mı