melikekoselii22 ben kızım ek gıdaya geçince verdim fazla kilomu, şu an daha fazla düşmemeye çalışıyorum dengede kalsam yeterli. Günde 2 öğün, akşam yemeğini erken yiyorum 5 gibi, 6 en geç çayın yanına arada tatlı yapıyorum. Fazla kalorili yiyecekleri azalttım bu sıra baya verdim hızlıca.