-EgesMom- Bebeğim her beslenme sonra başta olmak üzere devamlı kusuyor artık üzerini değiştirmekten bıktım kıyafet yetişmiyor.. reflü vs değil ama çok emiyor emdikten sonra yatırmıyorum gazını çıkarıyorum ama fayda etmiyor acil yardım lütfen
defnoska -EgesMom- aynı durum bizde de var önlük bağlıyorum, kıyafet değiştirmekten kolay. O kadar çok ıslatıyor ki göğsünü beklesem buz gibi oluyor üşütmekten korkuyorum. Aman bir sorunları olmasın da değiştirelim birkaç aya düzelirler zaten
Femme1 -EgesMom- bu normal fazlayı atıyor.beslenmesini düzene sokun 2 saat 1 buçuk saat de emzırın o zaman düzelir