Gulayasaf anneler merhaba.bugun 4.ay aşısını yaptırdık sabah.öğle saatlerinde ateşi yoktu şimdi öylesine bakayım desim 37.4.calpol verdim 40 dakika oldu 37.9 bile oldu.az önce 37.6 inip çıkıyor panıkledim ne yapmalıyım
Balanne_ Gulayasaf ateşi var ama dış ateşi aşırı bir ateş yapmaz 38 üstü çıkar ve düşmez ise bir doktora getirin
Gulayasaf hayır diş değil 4.ay aşısı birde rotateg aşısıydı ama kaç saat geçti üzerinde in ve 1 saat önce calpol verdım hiç düşmedi aksıne yükseliyor 37.7 şimdi.kaçta acile gitmem gerekiyor
mcnyld Gulayasaf bizdede yapmaz demislerdi ama 4. Ay asısı ates yapmıstı 38.5 lara kadar cıktı soguk bezle vucudunu ıslattık calpol verdik gece boyu takip ettik hastaneyede gitsen aynısını yapıcaklar o yüzden takip et bunlara ragmen düsmezse gitmelisin bence