Aleyunll Spiral taktırdıktan sonra önce ağrım oldu adet ağrısı gibi daha sonra kanamam çok oldu bugün de ceviz büyüklüğü kadar kan pıhtısı vardı korktum açıkçası normal mi bu ? Ben bu kadar kanamam olduğunu bilmem yani spiral bana iyi gelmemiş olabilir mi ?
cevriyeee Aleyunll adet ağrısı gibi ağrı 3 4 gün olması normal kanamada öylr ama kanamanız yoğunsa bilemiyorum sprali takıp çıkartırken kanama olması normal oluyo
Aleyunll cevriyeee internette falan baktım lekelenme tarzında kanama normal diyor benim kii baya yoğun bir kanama
Aleyunll Ebrugencer ben sürekli böyle olmak istemiyorum ya 🙁 kıyafet değiştirip duruyorum sürekli acaba yine geçti mi diye tedirgin oluyorum ağrısı kanaması falan off
Ygmr_izm Taktırdığım andan itibaren ağrı olmuştu 1 hafta zor dayanmıştım meğer kaymış zorla çıkarmışlardı. Kontrole gidin bence. Ağrınız çoksa acilde de ultrasonla kayıp kaymadığına bakarlar. Ben acilde çıkarttırmıştım
Aleyunll Ygmr_izm ağrım çok değil yani ara ara oluyor parol içiyorum idare ediyorum ağrıdan ziyade kanamam çok ceviz büyüklüğünde pıhtılaşma olunca korktum çünkü daha önce hiç böyle olmamıştı 🙄
hhanimm Aleyunll kuzum çevremde bı arkadasm taktırdı taktıktan 1 ay sonra falan yoğun kanaması oldu adeti bıtsede devam ettı ve çok ağrı cektı.zaten takarkend zorluyorlardı.sonra doktora gıttı doktor bakmış vucudun enfeksıyona yatkınmış çıkarmamız lazm gerı dedı kız bı ton ezıyet cektı.☹️ bende ondan sonra korktm taktırmadım amacım korkutmak değil ornek verdm sadece.enfeksıyon olmuş olabılırsn☹️ doktoruna gıt baktır bısey demezse baska doktorada gozuk bence.enfeksiyon tehlıkeli bısey cnku.☹️gecmıs olsn ben kol altı implant taktırcam smdı.
Aleyunll hhanimm bende zaten cikartirmayi düşünüyorum doğum kontrol hapı daha iyi en azından o da hormon bozukluğu yapıyor ama bu kadar kanama olmasından iyidir
hhanimm Aleyunll hormon bozukluğu ne kız😂 soylentı onlr. Adetını duzenlıyor aksine ıyı bısey ama 5 yıldan fazla kullanamıon onuda. Fazla kullanımda meme kanseri riski cıkıyor ortaya.doktorum demıstı ben oyuzden kol altı implant dusunuyorm sorcam bakalm nekadar kullanabılırm.nedır ne değildir.
Aleyunll hhanimm ya zaten ilk çocuğum daha ikinciyi de istiyorum ama henüz hazır değilim o yüzden spiral taktırdım 5 sene yeterli bir süre kızım büyüyünce ikinciyi düşünebilirim o yüzden bir dahaki doktora gitmemde doktorun demesine göre hareket ederim herhalde
Akif-63 Aleyunll canım iki arkadaşım taktı birisine yaradı ama diyeri 3 ay boyunca süren kanaması vardı bünyeye göre deyişiyor