Ballilokmam11 Deletedmom_98 guzel Ama riskli bence klasiklerden gitsenoz corbada mercimek giving myself tatli trilece yada firin sutlac olaɓiljr
tultanhanim Menü gayet güzel Tatlı olarak kıbrıs tatlısı kadayifli muhallebi olabilir Veya sultan sarması
Sadeturkkahvesi Deletedmom_98 benn wrap gibi yapılan bişey düşündüm ve o atıştırmalık bişey oyüzdn öyle dedm
Thebaby5 Deletedmom_98 yeter de artar daha ne olsun domatesli pilav nasıl oluyor yemekte kötüyüm baya böyle değişik şeyler bilmiyorum
Maka_Paka Deletedmom_98 Kız iştahımı açtın 😂 senin yüzünden şimdi gidip yemek yiyeceğim. Aldığım kaloriler sana yazılsın o yüzden 😂😂😂
sadekahve_bitter Deletedmom_98 sade pilav daha iyi olmaz mı Birde meze çok var garnitüre gerek yok bnce Ariyet olsun şimdiden Sütlü tatlı olsun hafif olur magnolia yada yalancı tavuk göğsü
Elfkck Menün hem göze hitap ediyor hemde gayet uyumlu benim açımdan ben beğendım Yanınaa şeker pare yapardım virde çerez çıkartın mı tamamdır ..
Emineec Deletedmom_98 fırında patates ya da yanına bı patates gerekır diye düşündüm ama sımdıden ellerınıze sağlık kesenize bereket
CaninannesiCemre Deletedmom_98 Ben de alakasız bişi sorsam 🤗😅 kremalı sebze çorbasını nasıl yapıyorsunuz? Geçen termal bi otele gitmiştik orda da yedik çok beğendim şimdi görünce sizin menüde sorayım dedim 🤭
Deletedmom_98 CaninannesiCemre Canım ben bir tarife bağlı kalmıyorum Kafama göre yapıyorum. O sebeple ölçü vs veremem Sebzeleri seçiyorum Un kavurup sebzeleri ekliyorum Soğan sarımsak mutlaka olur Pişince blendırdan geçirip krema ekliyorum