35lavanta Synmannesi kızılcığa bastım ama ben hiç bir zaman gününde izlemiyorum ya yarın yada artık ne zaman uygun olursam telefondan izlerim çocuklar uyuyunca 😂
35lavanta Synmannesi Ben onu bırakalı baya oldu ya ilk bölümler hoşuma gitmiştide çok saçmaladılar. İyi keyifler 😊
CafeChocolat Benim masterchef in ortama girişi peki dizi seyredemiyorum hepsi birbirinden ruh hastası