Betul-08 bunu burdakilerle değil bebeğinizi gozlemleyerek anlarsınız 2.5 yaşta da veren olur 1.5 yaşta da .
Benim kızım 13 aylik tam 1 aydır kaka ve çişini anlıyor kaka yapacağı zaman anne kaka diyor bakıyorum yapmamış oluyor aradan 1 dk geçiyor bezini tutup kaka diyor bir bakıyorum yapmış oluyor çiş yapincada evde tisss diye dolanıyor ben de vermeyi düşünüyorum çünkü ayırt edebiliyor gün içinde yapacağı her an ilk yanıma gelip söylüyor