Efeninannesiayca Efeninannesiayca biz birkaç gündür gunduz cikariyoruz gece takiyoruz yarın takmayı düşünmuyorum gece de
bebetom08 Gündüz bi kaç kez oturtuyorum lazımlığına bekliyoruz çişini yaptı mesela 2 kez Sadece ön hazırlık bizimkisi Henüz bez var 1 aya kadar kendim de hazır olunca başlıycax inşallah