Ya arkadaşlar benim bebeğim 1 yaşında aranızda bunları yaşayan varmı benim dışımda herkesin arkasından ağlıyor gün boyu onunlayım oyunlar oynuyorum eğleniyoruz ama nedense başkalarını görünce beni umursamıyor bile halasında babaannesinden gelmiyor bana bile başkalarının arkasından ağlıyor onlara atıyor kendini benim kucağımdan benim dışımda herkes onun annesi sanki ve bende kendimce üzülüyorum acaba beni sevmiyor mu diye 😞