32 aylık kızım var artık çok yoruldum ya bıktım çocuktan soğudum resmen hiç mi lafdan anlamaz hiç mi söz dinlemez en basit olay oyuncaklarla oynasa bile sürekli elinde oyuncak tutuyor etkinlik kitabı alıyom tabaga biriktiriyor yemek yemez dışarı çıkarız mız mız hiç durmaz arabaya bineriz ağlar allahınızı severseniz ne yapmam lazım yardım edin