Annebebek7 ben ilk 3 olcegini icirip gazını çıkarıyorum, 2 dakika sonra geri kalanını içiriyorum, mama miktarı çok olunca hepsini aynı anda icemiyorlar aralarda gazını çıkararak deneyin, kilo alımı çok iyi maşallah.Eger dediğimi yapmanıza rağmen hala red varsa endişe etmeyin zaten ek gıda zamanı mevsim meyvelerinden sebzelerinden vitaminlerini alacaktır, kiloyu çok dert etmeyin sağlıklı bı bebekse varsın zayıf olsun.💚🌟