Kızlar merhaba. Bebeğim bu zamana kadar ek gıdayla hiç arası yoktu son 2 aydır falan çorba içiyor.Yoğurt yiyor . Ben çalışıyorum. Gece emzirmiyorum .sabah uyanınca emiyor sonra 8 den 3 e kadar 2 kez falan çorba içiyor biraz da yoğurt yiyor. Ben 3 te gelince tekrar emziriyorum uyku saatine kadar ⅔ kez emiyor. Ama bebeğim yaklaşık bir aydır kabız alırı zorlanıyor ve taş gibi kakası. Top top şeklinde. Zeytinyağ içirdik olmuyor arada eline kayısı veriyoruz olmadı, muz pilav ekmek makarna vs şeyler de yemiyorki nasıl kabız oluyor anlamıyorum.doktor dulcosoft verdi bu seferde çocuk karın ağrısından uykusunda uyanıp ağlıyor. Yoğurt vermeyin dedi onu da deneyeceğim ama siz neler önerirsiniz çaresiz kaldım.