Arkadaşlar merhaba 6 ay önce sezaryen oldum belimden uyuşturarak yaptılar 5 ay boyunca hiç iğne yerinde Ağrı olmadı ama şu son bir aydır iğne yaptıkları yer ağrıyor bunu yaşayan var mı aranızda ne zaman geçer acaba yoksa hep böyle mi devam edecek korkuyorum