zk1611 evet,meme terbiye oldu diyorlar
Bende üzülmüştüm,sıkarak emziriyordum,kilo alımı maşallah güzeldi
İşte 4. Ay 😣 ben ön süt son süt mevzusunu unuttum
Bebek uzun süre emmediğinde süt ayrışıyormuş,ön süt su oluyor
Bebek sürekli emdiğinde ayrışmaya fırsat olmuyor,memeler yumuşak oluyor