3 doktora gittim kendi doktorum hariç 3ü bir sorun yok dedi olabilir dedi kendi doktorum da duphaston diye bir ilaç verdi ama kullanmadım burda bi doktora gittim hormon ilacı bebeğe geçer kullanma geçer kanaman dedi 2 hafta geçmedi akıntım kanlı geliyor bu kadar uzun süren var mı ? Valla ilaç kullanıcam en sonunda napacağımı sapıttım