Benim ki bir alıyordu bir almıyordu. Bi yenidoğdupunda güzel emdi. O zamanda verdiğime pişman oldum keşke onu emeceğije hep beni emaeydi de sütüm artsaydı.3 aylıkken de artık hiç emmedi ben de ısrar etmedim çünkü emzik emen bebeklerin dişleri emziğe göre şekil alıyor. Bıraktırması falan zor. İstemiyorsa vermeyin