Kızım 4 ay 6 günlük. Gündüz uykuları zaten sıkıntılıydı emerken kolumda uyuyakalır bırakınca hemen uyanırdı. 4. Aya girdiğimizden beri gündüzleri asla uyumak istemiyor, uyutmaya çalışınca çığlık kıyamet bağırıyor. Geceler de uyanıp kaka yapmaya çalışıyor. İyice sapıttı. Bu durumda olanlar var mı? Ne zaman geçer bişey yapmak lazım mı ?