merhabalar kızım için dr söyledi mekonyumlu doğmuştu ve sürekli hastalanıyoruz ablası okula gittiği için dr da balık yağı dvit ve demire başladı ama balık yağını altıncı ayda söyledi beş yaşına kadar kullanılması gerektiğini söyledi bu şekilde kullanan varmı doktorumuza ben erken ergenlik yaptığını söylüyorlar dediğimde erken ergenliğe çözüm ver endokrinle bazı hormonlar durdurulabilir ama zeka için ger dönüş olmuyor dedi ne düşünüyorsunuz hanımlar