elifnsli Merhaba bugun göz muayenemiz vardı doktor astigmatın sınırda olduğununu eğer artarsa gözlül verebileceğini söyledi 6 ay sonra kontrole çağırdı, sizce artar mı yada nasıl geçer, sınırda kalırsa da gerek kalır mı
minniks elifnsli bizim 3.5 aylıkken astigmat var dendi 1 yasında bida getir kontrole dediler bu ay randevu bulabilirsem goturcem bakalım 1 yasındada cıkarsa 3 yasında bida goruruz o zaman gozluk veririz demislerdi bebeklerde olabiliyomus cunku
minniks ozlemmderin 1 yasında bidaha goturduk gerilemis 7 yasına kadar her sene kontrole goturcez sizdedemi astigmat cıktı
minniks ozlemmderin bu son gittigimizde 0.25 ti galiba yanlıs hatırlamıyosam sizin derece kac bebis kac aylık gozluk verdilermi