dilekkaratasss Öğlen 12 den beri uyumayan 11 günlük bir bebeğim var sütüm bar emiyor gazını çıkarıyoruz çişini kakasını da yapıyor ateşi de yok tam uykuya dalıyor beş dk içinde uyanıyor benim gibi yaşayan var mıdır nasıl ilerlemem gerekiyor