Benim bebeğim 2. Ayından beri haftada bir yapıyor nerdeyse. Anne sütü alan bebeklerde oluyormuş eğer ıkınma gibi zorluk yaşamıyorsa, kakasını yaptıgında katı koyu değilse keyifli ve sorunsuz görünüyorsa kafaya takmayın normal 10 güne kadar öyle dedi doktor