Ayda 4500 ödüyorum şimdi 7500 istiyolar anaokulu iki çocuk gönderiyorum. Eşim bu fiyata gönderemem falan yaptı. İkizler zorlanıyorum artık 3 yaş. Eşimde maaşı iyi ama nedense böyle şeylerde akrep giriyor… okulla anlaşmazsak diye kara kara düşünüyorum 😔 okulda haklıda işte. Devlet kreşine gidemedik henüz yaşımız tutmuyordu.