Bugün ilk dozumuzu vurulduk öğlen 12 de 6 ya kadar gayet iyiydik ama 6 da ateşi başladı calpol verdim hala düşmedi şimdi fitil verdim ateşi 37.7 ilaçlardan uyudu tabiki üzerini çıkarttım sadece bir çıtçıtlı atlet var bide penye incecik battaniye örttüm midesini üşütmesin diye kızlar nasıl düşürebilirim ateşi bu aşının ağır bir aşı olduğunu biliyorum ama yavrum öyle halsiz uyuyor ki şuan resmen içim gidiyor…