Aysedemir__ Selam kızlar bebeğim 5.5 aylık doğru düzgün emmiyor moralim bozuk bu durumu yaşayan var mı ?
YoncaGulce Aysedemir__ 4.ay atağında bıraktı benim kızım da ama sağarak veriyorum hala. Tabi emzirmek en iyisi sağdığın gibi gelmiyor bence zorlamayın çünkü bi bi geçiş dönemi olabilir illa ki acıkınca emecek emmezse sağın kaçık biberonla verin
Aysedemir__ YoncaGulce emiyor canım çok şükür dikkat dağınıklığı diyelim 😀bide bu ara hareketlendi baya ondanda oluyor 😀